Niat awal Nak rakam Makhluk Ghaib Tetapi Lelaki Ini Tak Sengaja Rakam Kekasih Berselingkuh dengan Anaknya

22 Mei 2013
 
Tasmania - Niat hati ingin merakam aktiviti makhluk halus di kediamannya, Lelaki Australia ini terakam adegan cumbuan. Parahnya, adegan tersebut dilakonkan oleh kekasihnya dan anak laki-lakinya dari hubungan terdahulu.

Penelusuran lebih jauh menemukan fakta bahawa keduanya pernah berhubungan intim lebih dari sekali. Kes ini dilaporkan ke polis  dan berlanjut ke mahkamah.

Di mahkamah, wanita berusia 29 tahun ini mengaku telah berhubungan intim sebanyak 5 kali dengan anak kekasihnya tersebut. Si remaja masih berusia 16 tahun, yang bererti masih di bawah umur.

Terungkap dalam perbicaraan seperti dilansir news.com.au, Selasa (21/5/2013), hubungan mesra antara keduanya dimulai Oktober 2012 lalu. Awalnya, si wanita mendatangi kamar si remaja untuk membahas kursus memandu. Namun tak diduga hal ini berlanjut pada hubungan mesra di antara keduanya.

Kemudian mereka menjalin hubungan terlarang dan sempat bertemu di sejumlah hotel untuk berhubungan intim.

Hingga akhirnya, ayah ABG ini tak sengaja merakam hubungan mesra keduanya melalui kamera. Awalnya, lelaki ini berniat untuk merakam aktiviti ghaib di kediamannya. Dia memasang kamera tersembunyi, namun dia lupa mematikannya.

Terlihat dalam rakaman tersebut, sang kekasih dan anaknya sendiri asyik berciuman dan bercumbu.

Si lelaki ini kemudian menginterogasi keduanya, namun saat itu kekasihnya menafikan adanya hubungan terlarang. Sebaliknya, si remaja   mengakui dirinya pernah berhubungan intim dengan kekasih ayahnya sebanyak 3 kali.

Kini, si wanita dalam penahanan polis  setempat. Kes ini dibicarakankan di Mahkamah Agung Tasmania dan si wanita dijerat dakwaan berhubungan seks dengan anak di bawah umur. Dijaualkan, sidang pembacaaan hukuman untuk si wanita diadakanpada Isnin (27/5) mendatang.
detikNews

Posting Komentar